Rond kerst kunnen Engelsen beter een box tissues naast de bank hebben staan tijdens de reclame op tv. De warenhuisketen John Lewis staat erom bekend ontroerende commercials te maken. Dit jaar gaan ze voor een andere aanpak: het is tijd om te lachen.
Lees verder onder de advertentie
De reclame draait om Buster de boxer en de kleine Bridget. Buster kijkt vaak toe als Bridget enthousiast op haar bed springt. Haar ouders hebben het perfecte cadeau in gedachten: een trampoline. Op kerstnacht staat het cadeau al klaar. Dat blijft niet onopgemerkt. Zowel door Buster als een stel wilde dieren. Buster toekijken hoe zij de grootste lol hebben. Wat zou hij graag zelf meedoen. De volgende ochtend wordt Bridget wakker gemaakt. Het is eindelijk tijd om haar verrassing bekend te maken. Enthousiast rent ze op het toestel af, maar iemand anders is haar voor…
Lees verder onder de advertentie
Knuffel van Buster
John Lewis geeft aan dat 2016 al heftig genoeg is. Het bedrijf hoopt kijkers te laten lachen. En ze willen graag meegeven hoe het voelt om het perfecte cadeau af te leveren – voor iedereen. Al had Buster zelf geen trampoline nodig gehad om mee te springen, zo bewijst deze hond die enthousiast op en neer springt als de reclame op de buis komt.
Lees verder onder de advertentie
De wilde dieren zitten niet voor niets in de commercial. Het is een bruggetje naar het goede doel dat dit jaar verbonden is aan de kerstcommercial, The Wildlife Trust. Met merchandise van de reclame, zoals knuffels van Buster, gaat een opbrengst naar de ondersteuning van dieren in de Britse natuur.
Aicha (32) is moeder van twee kinderen en getrouwd met Zakaria. Al negen jaar is ze hecht bevriend met Sharona, ondanks hun totaal verschillende achtergronden. Maar tijdens een kinderfeestje gebeurde er iets wat alles veranderde.
Sanne (37) is getrouwd met Jeroen en samen hebben ze twee kinderen: Noa (6) en Mees (4). Ieder jaar op Koningsdag trekt haar gezin er feestelijk op uit – maar Sanne blijft bewust alleen thuis.
Een babyshower: je hangt ballonnen op, koopt een cadeau waarvan je hoopt dat het in de smaak valt en lacht net iets te hard om spelletjes met wc-rollen. Wat je niet verwacht, is dat één babyshower-cadeau de hele sfeer in één klap kan verpesten.
Soms krijg je een Tikkie waar je even van moet knipperen. Niet vanwege het bedrag, maar vanwege de brutaliteit. Van 2,75 euro voor een kopje thee tot de benzinekosten van een lift die je niet wilde — dit zijn de Tikkies die je niet zag aankomen.
Van tijgermoeder tot vrije vogel, opvoedstijlen zijn tegenwoordig net dieren in een dierentuin. Maar de nieuwste ster aan het firmament? De koala-ouder. En geloof ons: als je houdt van knuffelen, nabijheid en je kind emotioneel aanvoelen, dan herken je jezelf hier sowieso in.