Vrouwen delen hun ‘baarmoederverhaal’ voor deze bijzondere campagne

campagne_baarmoederverhaal
Redactie Kek Mama
Redactie Kek Mama
Leestijd: 1 minuten

Vanaf je twaalfde elke maand ongesteld worden, kinderen ‘nemen’ en na je vijftigste met een paar opvliegers de overgang door? Voor de meeste vrouwen ziet de realiteit er heel anders uit. En daar wordt nog te weinig over gesproken, vindt Libresse. 

Lees verder onder de advertentie

Daarom lanceert het merk een bijzondere campagne: #baarmoederverhalen. 

 

Lees ook
‘Een miskraam met zes of met twintig weken? Het is net zo erg’ >

Lees verder onder de advertentie

 

Moeilijke momenten

De confronterende campagnevideo laat emotionele en soms moeilijke momenten zien: van miskramen tot (on)gewenste kinderloosheid, endometriose en de menopauze. Libresse hoopt met #baarmoederverhalen bij te dragen aan een begripvolle wereld waarin vrouwen zich vrij voelen om deze emoties en ervaringen te bespreken. En nooit te zwijgen uit angst, onzekerheid of schaamte.

Lees verder onder de advertentie

Wil jij ook jouw baarmoederverhaal delen? Dat kan hier.

 

Neem nu een abonnement op Kek Mama en profiteer van een geweldige aanbieding: 8 nummers én een Studio Noos-tas voor maar € 49,95!

Meest bekeken