In aanloop naar International Women’s Day organiseert BrandedU van 1 tot en met 5 maart de Women’s Visibility Week: een inspirerend onlineprogramma waarin 27 vrouwelijke sprekers, onder wie Kek Mama-hoofdredacteur Helene van Santen, vertellen over hun carrière én indrukwekkende tips geven.
Lees verder onder de advertentie
Een mooi initiatief, want zeg nu zelf, carrièretips en -inspiratie moeten toch voor alle vrouwen toegankelijk zijn?
Van finance, commerce en tech tot media: vijf dagen lang delen verschillende vrouwen hun verhaal. Wat heeft ze zo ver gebracht? En hoe ervaren ze het om te werken in sectoren waar vrouwen nog te vaak ondervertegenwoordigd zijn? Nancy Poleon, founder van BrandedU: “Zien is geloven: vrouwelijke rolmodellen inspireren vrouwen om groter te denken en te helpen bij het vergroten en behalen van hun ambities. BrandedU helpt vrouwen naar de top – en behoudt ze daar.”
Nu Jennifer Hoffman ouder, wijzer én moeder is, realiseert ze zich dat ze haar lichaam niet altijd heeft gewaardeerd. Voor de lens van fotograaf Jasper Suyk ging ze uit de kleren.
Nu Jennifer Hoffman ouder, wijzer én moeder is, realiseert ze zich dat ze haar lichaam niet altijd heeft gewaardeerd. Voor de lens van fotograaf Jasper Suyk ging ze uit de kleren.
Sanne (35) is moeder van een dochter (1,5). Ze viert oud en nieuw dit jaar bewust alleen en geniet er met volle teugen van. Waarom ze andere moeders of ouders aanraadt dit ook te doen deelt ze met ons.
Heather (33) is redacteur bij Kek Mama en moeder van een zoontje (4) en dochter (1). Haar columns zijn een mix van herkenbare momenten, hilarische situaties en kleine overwinningen in het moederschap.
Feestjes waar alles op rolletjes loopt vergeet je meestal binnen een week. De échte verhalen en feestblunders blijven hangen dankzij mislukte kostuums, dronken Sinterklazen en Kerstmannen en gênante gedichten.